Seguint el protocol per garantir la seguretat dels treballadors i usuaris de la biblioteca, dimarts 23 i dijous 25 de juny la biblioteca tancarà les tardes. L’horari es modifica i s’aplica l’horari establert al protocol:
Obert els matins de 8.30h a 14.30h.
Tarda de dimarts i dijous TANCAT
De seguida que es pugui regularitzar altre vegada l'horari per la normalització de les condicions ambientals dins l’equipament, es recuperarà l'horari d'obertura d'estiu actual.
Perdoneu les molèsties
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada